Monday, 12 June 2017

Pirates of carribean

Harini aku keluar dengan dia. Tengok wayang muhahahhah. rasa mcm evil gila, ni la jd perasaan kalau kau mmg loyal gila. Nak keluar dengan orang lain pun macam takut takut hahahhah. Tapi tu lah aku follow je sebab dia pun pickup aku dekat rumah and dia okay. So aku just go je sebab first of all aku memang nak tengok gila kot pirates of carribean yang baru ni Cuma aku dah give up dah sebab kalau dah pakwe aku pun x contact aku mcmana la agaknya aku nak tengok. Memang tak lah dia tiba nak bawak aku tengok plak. So today everything runs out so well just aku bodoh gila sebab tertinggal spec…

Maybe aku nervous sangat kot sebab keluar dengan dia. Tu yang sampai tinggal spec la apa seua dammnn I just ruin my day and its my fav movie kot. Now I feel so stupid. But yeah everything runs the way it is. After that he send me back home.


But I miss him sometimes.. why he didn’t look after me.. am I not worth at all..

No comments:

Post a Comment

He's Gone

Today is the day,my dad lave us. I know that Im not mention abut him at all, maybe due to how he act to me and how he treat me makes me feel...